Als ik het goed heb is de nub zichtbaar tussen de 12 en 14 weken. Ik kan de nub niet meer zien bij jou meid. Sorry.
Is een beetje vage foto of niet? Maar heb ook het idee dat de nub een beetje schuin staat! Ik ben benieuwd wat de andere meiden zeggen!! 11 maart weten we het!! Deze foto is trouwens van 12 weken en 1 dag
Trinity, zou je ook eens naar die van mij willen kijken? Ben heel benieuwd wat jij ervan denkt. Mijn foto staat op pag. 418, alvast bedankt.
@ loezz zou je als je tijd hebt ook naar die van mij willen kijken en de andere meiden die het kunnen beoordelen ook ?
Hilda79: Dankjewel loezz, dacht het zelf ook een beetje, hoewel de hoek volgens mij precies 30 graden is, het blijft lastig
@jane1981; haha nee dan staat hij gelijk aan de ruggegraat en zou het een meisje zijn Kan dus nog beide zijn @flower27; een meisje
@flower27; hmm ik heb hem even getekend en hij lijkt inderdaad toch wel iets omhoog te staan. Maar naar mijn mening wijst hij niet omhoog genoeg voor een jongen dus ik blijf bij een meisje
Ik heb afgelopen woensdag een echo met geslachtsbepaling laten doen. Twee echoscopisten waren het er allebei over eens, dus ik ben benieuwd wat jullie zeggen!
@sietsie; hoever was je? Want de nub is er maar tot 14 weken dus waarschijnlijk was bij jou het geslacht al zichtbaar? Ik ben alleen goed in nubjes kijken hihi niet in foto;s na 14 weken Ben wel benieuwd!
Ze hebben het nog adhv de nub gedaan, omdat ze verder nog niets konden zien, vandaar. Maar jij ziet dus niets meer? Jammer, had graag willen weten of jullie hetzelfde zien, haha.
Dankje Loezzz! Ik keek naar het onderste streepje. Nu gaat hij iets omhoog zo als jij het ziet. Denk je nog steeds meisje? Ik vind de mijne zo op die van Flower lijken en daar word ook een paar keer jongen genoemd. Ik moet nog wachten tot dinsdag... Wat duurt dat lang.