@jane1981; ik vind de andere foto's onduidelijker @saja87; ik denk een meisje, maar het kindje ligt er niet helemaal goed voor dus ik ben er niet zo heel zeker van. Heb je nog meer foto's gekregen?
@saja; oke, nee daar wordt het niet duidelijker van Dan ga ik voor een meisje met een slag om de arm!
Leuk om alle nub foto's te zien! Ik heb dit keer ook een nubfoto gevraagd aan de echoscopiste maar een uitspraak welk geslacht ze vermoeden doen ze helaas nog niet! Hier op de echo 12.3 weken iemand die het ziet? Ik heb echt geen idee! Maar ik ben zoo nieuwsgierig
Hallo NUB readers! Ik heb hier een betere foto als vorige keer, denk ik? want ik zie nog steeds niets! hahah. Jullie wel?
hallo, Vandaag echo voor nekplooimeting gehad. Helaas wilde de babe er niet echt lekker voor gaan liggen, dus ik denk niet dat de NUB te zien is :x Maar goed, wellicht willen jullie toch even kijken? Ik heb 2 foto's toegevoegd. alvast bedankt!
Mammamees: Nou, anders ik wel! Ik kan het echt niet zien vandaar dat mijn foto er ook op staat Ik dacht zeker een piemeltje te zien bij mijn foto aan de onderkant, maar dat rechtopstaande dingetje blijkt de navelstreng te zijn! Spannend he.
Spannend he! Maar ik vind het echt een soort koffiedik kijken! Zelfs met de nub theorie/handleiding er naast...
Zou iemand ook mijn echo kunnen beoordelen. Heb via meerdere sites geprobeerd er iets van te maken. Weet ook niet of de NUB wel op deze echo te zien is. Maar moet eerlijk zeggen dat ik erg eigenlijk niet zo veel van snap. En ben zo benieuwd of mijn voorgevoel klopt. Ik heb namelijk heel sterk het gevoel dat het een jongen gaat worden. En dan is het moeilijk om nog 6 weken je nieuwsgierigheid te bedwingen.
@mamamees; een meisje @anoniem80; een jongen @lex; ik zie helaas geen nub @Justmo; hier zie ik ook geen nub op