@lalalie007; ik zie geen nub helaas @mamamees; Jeeeej wat leuk Gefeliciteerd! @birshit; een jongen @stando; ik denk een jongen, maar ben er niet heel zeker van
@stando; ja dat denk ik wel. Het mooiste is het als de baby met de beentjes omhoog ligt, want dan kan je als beste de stand beoordelen. Jouw baby strekt zijn beentjes waardoor het moeilijker te zien is, maar ik vind hem toch wel omhoog wijzen dus vandaar een jongen
Nav mijn bericht op 25 jan wil ik jullie natuurlijk wel nog laten weten of jullie de nub goed gezien hadden. Jullie zeiden een jongen en het is een jongen!!
Dames wat een gedoe om fotos hierop te zetten.Iemand tips hoe t makkelijk kan,zonder email adres gedoe.Heb imageshack gedaan,maar krijg ze niet groter. http://imageshack.us/a/img829/1483/img02904201303011713.jpg
kan iemand misschien zien wat het geslacht is ? deze echo is met 10 weken en 5 dagen gemaakt. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
@katrina; leuk leuk! gefeliciteerd @linaatje; een jongen @wonderfull; de nubtheorie kan pas vanaf 12 weken helaas
Hoi iedereen en nub experts! Dit is de echo van een vriendin van me, kunnen jullie kijken aan de hand van de nub of het een jongen of een meisje wordt? Op de echo is ze 11 weken en 6 dagen. alvast bedankt en groetjes