Ik post mijn foto ook nog even. Ben wel benieuwd naar de mening van de andere NUB experts. Loezz zegt een jongen, ik denk een meisje en de echoscopiste neigt ook naar een meisje. Wat denkt de rest?
Hallo, Ik zou graag jullie mening willen betreft mijn echo van precies 13 weken. Meisje of jongen? Alvast bedankt. Groetjes
Hallo Allemaal, Ik heb nog een echo gekregen met precies 13 weken en ben benieuwd wat jullie denken..
@neletje; een meisje @nasje1; ik kan je foto niet zien als ik op je linkje klik @saskia04; ik denk een meisje @hilda79; ik denk een jongen, maar hij is niet erg duidelijk
@melanie86; Jeeeej je bent er weer!! Hoe gaat het met je meisje?? Leuk dat je weer nubjes komt spotten, voelde me al eenzaam
Ik weet niet of het me zo gelukt is, echo met 12,2 weken... Kunnen jullie hier iets in zien?? Heb er geen verstand van, hoor het graag! Bedankt!!
Nee helaas!! Dan moet ik nog 6 hele lange weken wachten tot de 20 weken echo haha! Iig bedankt voor het kijken..
EINDELIJK mag ik dan ook mijn foto plaatsen! Vandaag 12 weken en 5 dagen! Wat denken jullie dames? De gene die dit topic startte had het bij mijn eerste goed!
@dominique2; hmm ik had je foto op mijn telefoon bekeken en daar zag ik niets, maar nu ik op de laptop kijk zie ik toch iets! Ik ga voor een meisje @charise; hoever was je precies? @mich18; hmm lastige, ik denk een jongen