vandaag een nieuwe echo gehad wegens bloedverlies.... ben terug gezet naar 12 weken 2 dagen kan nu alleen geen foto toevoegen....iemand die mij kan helpen????
Thanks melanie voor het kijken. En ik dacht dat er wel een te zien was. Vind ik het toch erg moeilijk om te zien. Morgen zal ik een andere foto plaatsen. Thanks nogmaals!
@suus83; hmm ik vind het lastig om te zien of het beebje recht ligt dus als je nog ander foto's hebt dan graag! @missmexx; hoever was je dan eigenlijk op de ander foto's? Hoop verder alles goed met de baby? @mrshair; ik zie geen duidelijke nub helaas
@ Loezzz of Melanie1986, jullie zeiden beiden meisje, zouden jullie me dat kunnen laten zien met behulp van mijn foto? Ben wel benieuwd hoe jullie de nub dan zien...
Hey Loezzz Tijdje geleden heb je mijn fotos bekeken en dacht je n meisje.Nu zie ik dat je het op sommige fotos ook aangeeft met lijnen.Zou je dat voor mij ook willen doen?Alvast bedank.Groet Sandra
Thx meiden. Ben benieuwd hihihi @Loez snap er nog steeds niet veel van hihihi Thx. Jij zei jongen melanie meisje. Ik weet t echt niet. Heb er toevallig nog eentje. Wat vinden jullie van deze.