Bekijk bijlage 313678 Vandaag echo gehad. Kunnen jullie hier NUB zien. Want ik weet niet waar ik moet kijken en of je het kunt zien. Ik ben benieuwd.
@loezzz dat is jammer... Ik heb nog een echo ik zal er straks een foto van maken. Moet het kindje op een bepaalde manier liggen dat je het kunt zien of hoe werkt het?
In mijn album staan nog meer echo's van eerder ook van 11 en halve week. Kun je daar iets op zien? Haha ik ben nieuwsgierig
@romie; ja op 1 foto zie ik de nub! Ik zeg een meisje, maar omdat je nog geen 12 weken was met een slag om de arm
Ben heeeeeeeel erg benieuwd of jullie al kunnen zien of onze dochter een broertje of zusje krijgt! Echo is van precies 12 weken. Bekijk bijlage 313742 Bekijk bijlage 313743
@jane1981 en @melanie en die uit mijn album zit er eentje van iets Meer dan 11 weken. Loezzz dacht daar een meisje?! En jullie?
Hier is mijn nub beoordeeld met een echo van 11.3 of 11.4 weken, er is wel een nub gezien, maar zoals ik nu lees is deze nog niet betrouwbaar omdat het pas met 12 of 13 weken goed te zien is? Of is dat met elke echo foto verschillend?
Romie, ik vind het lastig te zeggen (ben ook echt geen ervaringsdeskundige) volgens mij is nub ook niet duidelijk te zien maar ik gok ook een meisje. Linn ik blijf bij een meisje.