Kan iemand bij mijn echo de nub zien 12.5 weken Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!
Heey meiden vandaag de echo gehad met 12 weken en 2 dagen. Vroeg me af of er überhaupt een nub te zien valt, ben er zelf niet zo goed in. Wat denken jullie?
Wat denken jullie van mijn echo?? Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
@maira11; een meisje @dwergje; ik zie wel een nub maar je bent nog te vroeg helaas @anjamones; ik zie helaas geen nub.
Je bent te vroeg...maar nu is het nog een meisje. Ik heb bijna net zo'n echo...het bleef ook een meisje
en ook ik ben benieuwd of er wat te zien is op mijn echo, zelf weet ik niet goed waar ik moet kijken hij is van vandaag, bijna 13 weken.
ja is van gisteren was toen 11+2 dat was mijn termijnecho dus de volgende wordt pas met de 20 weken echo. maar zoals hij nu staat is het een meisje
Bedankt!! Ben benieuwd, nog 2 maandjes geduld en dan weten we het hopelijk zeker. Zal laten weten of het een meisje was!
@daantje09; ik zie geen nub helaas @dwergje; bijna alle nub's staan in de meisjesstand voor de 12 weken dus dat zegt helaas nog niets..