Ik ben ook zo benieuwd of er op mijn echo foto een NUB te zien is... Ik ben bang van niet haha het is een foto van een foto... ik was daar 12 weken en 5 dagen.
Bedankt voor jullie kijk erop! Ik heb al een meisje, en heb het gevoel dat dit weer een meid word. Al hoop ik stiekem een klein beetje dat jullie gelijk hebben, een jongen zou ook super zijn! ( meisje ook uiteraard) 15 mei heb ik de geslachtsbepalingsecho.
Jaaaa !!! Een meisje dames och we zijn zo blij ! Omdat ik pas 13 weken ben zegt drs papa dus 99,9999999 %
lieve meiden SUPER bedankt voor het kijken....wij krijgen zoals jullie gezegd hebben inderdaad een MEISJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ons prinsesje, ze wordt nu al betutteld door haar grote broer de echoscopist was zeer zeker van haar zaak en zei als hier nog een piemel aan zou moeten zitten zou je de balzakjes moeten kunnen zien zitten net als twee ronde schaduwen
Goeden morgen dames, Hier de echo's van onze tweeling, gemaakt met 12 weken. Ik ben benieuwd of jullie al een NUB kunnen zien. Bovenste is baby 1 Onderste is baby 2 (lag meer naar achter)
Ik had al eerder 2 foto's geplaatst, daar was geen nub op te zien. Zien jullie het op deze foto mss wel? Echo was met 12w2d. Alvast bedankt voor de moeite!
Goedemorgen dames, vorige week had ik al een foto gepost met 11 wkn 4 dgn. Nu een week verder een foto van nekplooimeting (uitslag heel goed gelukkig!. Twijfel alleen of hetgeen ik zie wel de nub is, zo wit? Ben benieuwd wat jullie er in zien...