Het grote NUB topic deel 3

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door RoGiJuLi, 21 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onder water

Onder water Niet meer actief

Moet de afspraak nog maken:D

2. Onder water

#4762 Onder water, 12 apr 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 apr 2013
    Iemand anders nog een idee? Heb nog een andere foto. Is dat witte dingetje nou de nub? Bij de been?

3. Onder water

#4763 Onder water, 12 apr 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 apr 2013
    Sorry verkeerd :D...

4. ladygaga

ladygaga Niet meer actief

Hoi er waren 3 meiden die gelijk hadden ik ben zwanger van een meisje so happy

5. mamavanmanu

5 apr 2013
    43
    0
    0
    student HBO-rechten
    nijmegen
    Hoi meiden!

Vandaag is het een weekje later dus hier ben ik weer..
    Kom net terug van echobaby in lommel.. Ze kon me geen uitsluitsel geven. De eerste foto leek duidelijk een meid de paar die daarop volgde een jongen. Ze zei naar een paar minuten: Ja ik weet t! Dus ik zei nou dan ben ik eens benieuwd of mijn vrouwelijk intuïtie mij in de steek laat. Toen zei ze: nou als uw vrouwelijke intuïtie zegt dat u de moeder bent van twee zonen dan hebt u het goed! uhmmm.. nee, dat was niet wat mijn intuïtie zei! Nou, de foto daarop zag ik duidelijk een meiden nub. Haar uitleg was dat de nub te klein was voor een jongetje en dat hij dan verder omhoog zou moeten staan, maar weer niet recht genoeg lag voor een meid.. Leuk om daar 1uur en 1 kwartier voor te rijden!! NOT!! :( Ik pkaats de foto's die zijn gemaakt en hoop dat jullie je mening er nog even op los willen laten.

Bijgevoegde bestanden:

6. mamavanmanu

5 apr 2013
    43
    0
    0
    student HBO-rechten
    nijmegen
    voor de volledigheid wou ik ze even alle vier plaatsen!

Bijgevoegde bestanden:

7. margjem

margjem Lid

5 nov 2010
    91
    0
    0
    kijkt zij alleen naar de nub? want dan zal ze het toch nooit 100 pct zeker weten? Ik geloof wel dat de iintuïtie vaak goed zit.

8. mamavanmanu

5 apr 2013
    43
    0
    0
    student HBO-rechten
    nijmegen
    Ik heb enkel goede dingen over haar gelezen, maar ik moet zeggen dat ik het een beetje een vreemde afspraak vond. Ze zegt het geslacht te kunnen zien en ze zegt dat ze geen twijfel zaait en dus alleen uitspraak doet als ze het zeker weet.. Toen ze zei dat ze begon te twijfelen dacht ik al... hmmmm vreemd.. en toen gooide ze het erop dat ik geen 13 weken maar 12 weken en 5 dagen zou zijn.. En dat kan gewoon niet. Ik ben al een week terug gezet. heb vandaag precies een week geleden een echo gehad in het radbout en loop telkens precies op schema.. ik had een beetje het idee alsof ze het ergens op af wou schuiven dat ze het niet zeker wist..

9. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Iemand die hier iets in ziet?
    Eerste echo is met 11+0 weken en de tweede met 12+3 weken.
    Volgens mij is op de tweede geen nub te zien of wel?

Bijgevoegde bestanden:

10. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Mamavanmanu: jeetje wat jammer dat zij het ook niet precies kon zien en je dus voor 'niets' gereden bent. Ik durf geen uitspraak te doen over jouw foto's.
    Bij mij is de nub ook niet zo recht als bij een meisje vaak te zien is maar ook niet zo omhoog als bij een jongen, dus dan hou ik het zelf op een meisje adhv de nub.
    Theorie zegt zo ver omhoog >30 graden tov de ruggengraat is jongen, (bijna) parallel aan de ruggengraat s meisje. En bij mij is het dus 20 graden.

11. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    Loes en melanie tijdje terug hadden jullie nub gekeken. Loez zei jongen. Melanie: meisje @Melanie, Jij had gelijk we krijgen een meisje! :D bedankt dames! We zijn helemaal trots en blij. :D

12. Lynn88

Lynn88 Bekend lid

15 feb 2013
    877
    0
    0
    #4772 Lynn88, 13 apr 2013
    Laatst bewerkt: 13 apr 2013

Deze is met 12 weken, ben erg benieuwd of jullie er wat van kunnen maken:D

13. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Ben benieuwd of jullie hier wat op kunnen zien :)

Echo van 13+3 weken

14. mamavanmanu

5 apr 2013
    43
    0
    0
    student HBO-rechten
    nijmegen
    Ja erg vervelend. . De kleine hebben we tenminste natuurlijk wel wwer even gezien maar goed daar hadden we niet zover voor hoeven rijden. . Tot nu toe ga ik ook maar gewoon uit van een meisje :-D

15. Wollywell

Wollywell Bekend lid

31 okt 2010
    547
    0
    16
    Zuid-Holland
    Hey hey!

Ik kijk regelmatig hier even, vind het altijd erg leuk om te lezen (vooral als men gelijk blijkt te hebben :D)

Nu ben ik benieuwd of jullie ook bij mijn echo's iets kunnen afleiden?
    De echo's zijn al van even geleden en wij weten het geslacht NIET. Ook niet opgevraagd bij de 20 weken echo.
    Maar ik vind het wel leuk om te zien wat jullie denken en te zien of jullie gelijk hebben (over pakweg een week of 12 tot 16).
    Dan laat ik het jullie natuurlijk ook even weten... ;)

De eerste is van 10 weken en 5 dagen, maar ik denk dat die iets te vroeg is...?
    De tweede is van 13 weken en 3 dagen.

Ben ook benieuwd of jullie überhaupt een nubje kunnen zien?

Bijgevoegde bestanden:

16. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

1x jongen en 1x meisje.
    Nog iemand die een idee heeft?
    Echo staat boven aan pagina 474 :D

17. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    @wollywel: de 1e echo is inderdaad te vroeg en op de 2e kan ik geen nub zien helaas.

18. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Lovely: ik denk een meisje

19. margjem

margjem Lid

5 nov 2010
    91
    0
    0
    Wolly: ik denk een jongen. Maar ik ben me er net pas in gaan verdiepen. Had er nog nooit van gehoord tot deze zwangerschap. Leuk!

20. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Iemand die iets in mijn echo's kan zien? Staan op de vorige pagina :)

Deel Deze Pagina