up voor nina!!! nogmaals denk ik vaag een meisje te zien, ben niet helemaal zeker maar vraag het de expert dames hier eens
Oh,miss Mexx wat een geluk heb jij zeg...met zowel jongens en een meisje...kan namelijk maar twee kinderen hebben en mijn eerste is een meid...dus als deze ook een meid is...ben ik heel verdrietig zeg..(
Nina, Ik snap dat je teleurgesteld zult zijn maar verdrietig vind ik een erg groot woord. We kunnen nu eenmaal het geslacht niet kiezen en het belangrijkste is dat t gezond en gelukkig is. Sommige mensen kunnen geeneens een kindje krijgen.
nina, dit kindje wat ik nu draag was totaal niet gepland! tuurlijk was mijn droom om ooit een meisje te mogen krijgen aanwezig maar was net zo goed gelukkig gebleven met mij 3 jongens. wees blij dat je nog een kindje mag krijgen, je hebt het niet voor het uitzoeken in dit leven en wees blij met wat je krijgt.
Hoi allemaal, even een vraag.. Is de nub nou waar ik het pijltje gezet heb? Of kijk ik verkeerd? Volgens mij is dat oplichtende een stukje navelstreng?. Dit is een screenshot uit een filmpje en op de 3D zie je duidelijk ook een navelstreng daar lopen. Maar daaronder dacht ik de NUB te zien, or am i totally wrong Volgende week donderdag heb ik een vroege geslachtsecho. 2x meisje en 2x jongen voorspeld hier. Ben benieuwd!
Wij krijgen een tweeling!! Wie durft zich er aan te wagen??? Baby 1 Bekijk bijlage 319628 Baby 2 Bekijk bijlage 319629
Mama mars: gefeliciteerd! Helaas is het nog wat te vroeg. Nu theorie is nu nog niet toe te passen, pas vanaf 12 weken. Sorry!
Wow Nina, ik hoop dat verdrietig een groot woord is, want er zijn genoeg vrouwen die niet eens zwanger kunnen raken, hun zou het niet eens uitmaken of het eden binnen of meisje zou zijn....
Denise, Ik twijfel op deze foto of dat dit de nub is, of een stukje van het been. Dan zouden op deze foto de beentjes ervoor zitten.