Meiden is hier.een nub op te zien??? Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!
Ja was op de echo 12 weken en 4 dagen! Huh is er echt een nub te zien? Ik ziw m niet hoor.maar heel erg bedankt!!!
Heb vandaag een echo gehad en volgens de meeting ben ik 11 weken. Begrijp ik het dan goed dat het dan nog niet kan??
Precies 11 weken kan niet maar 11 en paar dagen zou misschien al gekeken kunnen worden. Vaak zijn jongensnubs al wel te zien
He dames, Ik kijk al een tijdje mee vindt dit interssant, heb ook een echo met 11weken en 5dagen. Kan niet zien wat het precies is. Mijn vraag is hoe ziet een vorkjesnub eruit.
Kan minder betrouwbaar zijn als hij parallel loopt. Zelfs met 12-13 weken kan een nub niet te zien zijn maar dan is de echofoto op het onjuiste moment genomen (weggedraaid van het beeld). een filmpje vd echo kan dan soms wel uitkomst bieden
Bedankt voor jullie reacties. 3 zeiden een jongen en 0 een meisje.. Mijn man is trots dat hij gelijk heeft haha. Maar mijn gevoel zegt een meisje, dus misschien dat het parallel lopen nog is veranderd
een meisje!! Ik zie een vorkjes-nub @trotsmami... op de echo hierboven staat een vorkjesnub. Streepje met een 2 tandig vorkje op het eind