@friesland: onderste foto is volgens mij inderdaad de nub. En die ligt nu nog in meisjes stand, kan paar dagen later al in jongensstand staan. Op de onderste foto is het wel erg lastig om de ruggengraat te zien... Voor een nauwkeurigere meting moet je de ruggengraat goed in beeld hebben
Op deze foto zie ik de nub niet. Wat jij aanwijst lijkt eerder een stukje navelstreng of iets dergelijks, want t ligt los van t lichaam..
Bovenste foto is niet de nub wat jij aanwijst, dat lijkt me eerder een been of navelstreng, daaronder moet hij liggen maar niet duidelijk zichtbaar
Ohhhhh.. Ik vond hem al wat groot moet ik zeggen Nou ja we wachten maar even af, dat moeten we toch hihi kan in de tussentijd de kleine spruit nog even lekker doorgroeien. excuus voor het spammen
Dames met de 11 weken echo's. Jullie kunnen met pijltjes blijven goochelen, maar feit blijft: met 11 weken is elke uitspraak onbetrouwbaar. Het is pas betrouwbaar tussen de 12 en 14 weken. Het KAN idd met 11 weken (en een paar dagen) al omhoog staan, dan is het bijna zeker een jongen en zal het niet meer dalen, maar met 11 weken moet je wel een enorm scherpe en goede echo hebben wil je dit goed kunnen onderscheiden van elkaar (been, navelstreng, nub). Echter staat met 11 weken bijna bij elke baby nog de nub naar beneden en kan het dus zowel een jongen als een meid zijn, omdat in die paar dagen volgend, de nub nog naar boven kan gaan staan (of plat kan blijven). Ik doe met 11 weken geen uitspraak ... tenzij ik een duidelijke nub omhoog zie wijzen
Onderlichaampje ligt iets gedraaid ik durf niet echt een uitspraak te doen want ik zie geen duidelijke nub. Heb je nog meer foto's ??
Nee helaas niet...jammer. Dan moeten we nog even geduld hebben tot de 3e mei! Bedankt voor het kijken!
Ik dacht bij mijn echo idd ook dat dat de navelstreng of iets was we wachten lekker ff tot frummel gegroeid is ..wel weer spannend hoor
Ja haha hij staat zo ver omhoog. Je kunt m denk ik zelf ook goed zien, dat kleine dingetje dat schuin omhoog wijst