Ik denk dat iemand daar boven wel van me houdt.Nou hopen dat alles goed gaat dit keer (wat ik trouwens alle zwangere vrouwen gun) en dat we allemaal een voorspoedige bevalling hebben (mijn eerste keer duurde 26 min vanaf die eerste wee;hoop dit keer ietsjes langer
@sunfly; ik zeg twee meisjes, hoewel ik de eerst baby wel een twijfelgevalletje vindt. Bij de tweede baby staat de nub nog wat verder naar beneden dus daar ben ik vrij zeker van! @bappiej; ik denk een meisje
@stando; ik twijfel of het de nub is die oplicht. Als het hem is zeg ik een jongen maar ben er dus niet heel zeker van
Dank je voor het kijken Loezzz!! Voorspellingen tot nu toe voor m'n tweeling (foto's op pagina 499 en 500) zijn dus: - 2 meisjes (door Jeansflower, Smile, Trinity en Loezzz, laatste vindt kindje 1 wel een twijfelgevalletje) - kindje 1 een jongen en kindje 2 een meisje (door RoGiJuli)
Gefeliciteerd met jullie boy!!! Op me werk zag ik de nub op de pc en zag hij er anders uit dan op me phone..maarja had toen al met twijfel meisje gezegd en vond het niet eerlijk om te veranderen
Haha, mja ik heb de afspraak al een tijd staan dus laat m maar zo. En ze geven de terugkom garantie hier alleen als je min 17 weken bent voor als t kindje bijvoorbeeld verkeerd ligt. En zal je net zien als ik met 16 weken ga ligt het kindje met gekruiste beentjes haha