echo is van 12.2 weken op einde.van t steepje krult die heel iets naar boven niet veel maak dat wat uit voor nub?
Afgelopen maand hebben Loezzz, Smile en Jeansflower gekeken naar onze echo. Jullie voorspelden een meisje. Vanavond hadden we de geslachtsbepaling en het klopt!!! Een prachtig meisje te zien! Thnx meiden!
Hi Allemaal! Ik hoop dat jullie, ondanks dat ik hier nog niet echt heb gepost, ook bij mij willen kijken wat jullie denken dat het geslacht is! De echo is van 12 weken en 4 dagen. Alvast bedankt.
Hier heb ik 3x meisje en 3x jongen. M'n verloskundige zei eigenlijk zonder twijfel Meisje! Nu ben ik helemaal benieuwd naar de 20wekwn echo Bedankt dames!!!
Hoi, Het is nog erg pril maar het lijkt me leuk om reacties op mijn foto te krijgen.. Is er iets te zien of niet? Heb er zelf echt geen verstand van. Dank je wel
nub is betrouwbaar tussen 12 en 14 weken 11 weken is te vroeg helaas dan staan ze allemaal in de meisjes stand
uiteinde vd nub (zie je als goed is op foto ook) loopt heel iets met een bochtje naar boven is niet veel dat word wat ik heb gelezen hier niet meegeteld toch? ben op gebied van nub een leek
Nou, waarschijnlijk hadden jullie het allemaal fout, en krijgen we een 2e zoontje! zal foto's even in andere topic plaatsen..
had gereageerd op je fotos maar kan ook niet een uitsteeksel zien met een piemeltje en balzakjes echo lijkt op de mijne en dat was een meid!