Spannend zeg, vind het zelf ook op een meisjesnub lijken! Heb het ook op ingender forum gevraagd. Totale stand (hier en daar) is nu 3 x meisje en 3x jongen. Dus ben nog niet veel wijzer hahaha
Heey meiden ben ik weer.. Zojuis een echo gehad debken jullie nog steeds een meid?? Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!
@liefde; hmmm vind het lastig. Weet eigenlijk niet zeker of ik de nub wel zie. Ik blijf bij een meid en denk dat de nub al aan het intrekken is.
Hallo meiden, Heel onverwacht, maar zeker gewenst, zijn wij in verwachting van ons derde kindje Ik heb voor de echo van gisteren veel over de nubtheorie gelezen en zou graag willen weten wat jullie gokken. Volgens mij kan je erg goed de nub zien bij ons kleine wonder (als ik het dan goed bekijk he ) Ik vermoed een meid maar dat kan ook wel komen omdat dit natuurlijk wel stiekem de wens is na twee prachtige jongens Dus ja, ben benieuwt wat jullie denken. Mocht iemand noch een betere foto nodig hebben zeg het maar dan ga ik nog een paar foto´s van de video knippen Oh ja, bijna vergeten. Ik ben bij de echo in week 11+5 geweest.
@tamireya; Qua stand staat hij als een meisje, maar er lijkt wel een bol aan het eind te zitten en dat is bijna altijd een jongen. Moet wel zeggen dat ik niet heeeel goed kan zien of het echt een bol is of een vorkachtig eind omdat het niet helemaal scherp is. Dus als je nog meer foto's hebt.. Ik wacht het nog even af voor ik een voorspelling doe!
Bedankt alvast. Hier dan nog twee foto´s. Ik zou zeggen ga de video bekijken misschien dat dit handiger is maar ik krijg hem nergens geupload Dus maar even zo dan. Ik hoop dat je hier misschien iets meer kunt zien Loezzz.
Jep, ik dacht bij de eerste ook een vorkje te zien. Die andere 2 maken het nog duidelijker dat het een vorkje is.
Ik zit hier echt nu met een big smile, ook al weet ik dat die theorie natuurlijk niet 100% zeker is Bedankt dames, zodra ik het zeker weet zal ik het jullie vertellen.
Hoi, Ik heb vandaag de 12 weken echo gehad en ben benieuwd of op een van de foto's een NUB te zien is en wat jullie ervan denken.
@tamireya; ja ik zie ook (vooral op de laatste foto) dat het toch een vork is!! Een meisje dus @suzzel; ik zeg ook een jongen!