dat komt zelden voor dat het met 11 weken omhoog staat, En een nub is geen geslachtsbepaling dus je kan en mag je er nooit op vastpinnen! Daarbij heb je nub echo gekeken zie daar geen duidelijke nub die omhoog wijst
Nee heb me der ook niet aan vastgehouden hoor omdat ik wist dat het niet 100% betrouwbaar is ik kreeg later ook meer het gevoel dat het een meisje zou zijn en dat is het dus ook
Ha dames, ben toch wat nieuwsgierig geworden, hebben jullie een idee? Op deze echo was ik precies 12 weken zwanger. Alvast bedankt voor een reactie!
Dag dames, Kan iemand zien of hier een nub zichtbaar is en een voorspelling doen wat het geslacht gaat worden? De echo is van 12 weken en 2 dagen zw. Ik heb er zelf geen verstand haha.
Jeansflower bedankt voor het reageren. Iemand anders misschien nog een gokje? Ik ga even kijken of ik nog een andere foto heb.
Hier nog 2 van 12 weken en 5 dagen. Meer heb ik er helaas niet, dus anders moet ik gewoon wachten tot de 29ste.. Ook geen ramp natuurlijk!
Oh zie ook dat de foto draait als ik hem hier plaats, beetje jammer maar kan er weinig aan doen op mijn tel helaas....
Goedemorgen dames! Jullie dachten allemaal dat onze kleine uk een jongen zou worden maaaar verrassing, het is een kleine meid! Bedankt allemaal voor get kijken, de echo foto was ook niet zo duidelijk.
Hee dames Cici86, Jeansflower en Rogijuli zeiden een meisje Loezzz zei een jongen En het is een..... MEISJE!!
Sorry lalla ook op die foto niks te zien. Andastra ik denk ook een meid! En de andere 2 dames gefeliciteerd met jullie meiden!