Zien jullie hier heel toevallig de nub op? Het is een echo van 13 weken Al is de foto vrij onduidelijk
alles wat op deze pagina aan foto's staat is het niet op te zien of niet goed. er word ook meestal gezegt dat het het beste is als het kindje met het hoofd links ligt op de foto en de benen rechts. nee foto spiegelen heeft dan ook geen zin
Een betere foto? nee ik heb de foto niet gedraaid in ieder geval, heel vaagjes maar ik weet totaal niet waar op te letten, daar is dit topic voor toch
Bij mij is de foto niet gespiegeld...het ligt gewoon de andere kant op ....het zou voor de nub dus niets uit moeten maken denk ik!?
op jouw echo zie ik wel de nub en voor de juiste nubbepaling is een echo vd zijkant het beste en of het links of rechts ligt met het hoofdje maakt niks uit ben geen nub expert, maar denk idd een meid! spannend of jullie gevoel overeen komt
Mag ik vragen waar je deze theorie vandaan hebt gehaald?? In al mijn voorspellingen lag de kindjes zowel rechtsom als linksom en dat maakte niet uit qua juistheid van mijn voorspellingen.
De nub zit er zeker maar niet in dat rondje. Hij zit erboven. Gezien de kromheid van de rug kan ik het niet met veel zekerheid zeggen maar ik denk een jongen (gezien de bol).
Foto 1 & 2 is niet goed qua ligging. Foto 3 ligt het lichaampje goed en heeft de uk het hoofd naar ons toegedraaid (niet camera schuw dus haha). Ik kan het niet met zekerheid zeggen omdat het kontgedeelte vaag is maar ik denk een jongen.
Dank je wel voor je reactie! Ik ben wel wat verbaasd want dach eigenlijk dat dat streepje hoorde bij het beengedeelte... welke 'bol' bedoel je trouwens? (Dat stukje bij het uitstupeltje?) Word nou nog nieuwsgieriger wat het zal zijn hahaha
Hoi dames! Ik heb er (nog) niet zo veel verstand van, maar jullie zo te lezen wel! Mijn echo is gemaakt bij 12 weken en 1 dag. Ik denk alleen zelf bij beide foto's iets anders te zien. Maar ben er niet zeker van of je bij beide een goede nub kan constateren. Dus... Jullie hulp graag
Ook jij bedankt voor je reactie ! Momenteel is het 2x meisje en 1x jongen....spannend hoor hihi. Iemand anders nog een vermoeden?
Hee @ ach! Ook hier, hihi Op de linker denk ik meisje, maar op de rechter een jongen, geen idee dus...