@tamara hoever ben je op deze echo? *edit, even in je eerdere berichtjes gekeken en als ik dan doortel, zou je vandaag 11+2 weken zijn. Dat is nog wel vroeg, maar volgens mij zie ik de nub op de echo in je bovenste post wel en ga ik voorzichtig voor een jongen*
Zo zie ik hem (ff je echo bewerkt en gedraaid) Ennuh .. dan zeg ik met meer zekerheid een jongen !! (omdat je dus vooruit bent gezet) Bekijk bijlage 247767
Was gister met een vriendin de echo foto's aan het bekijken en volgens haar was de nub beter te zien op de volgende foto. Op de echo die ik gisteren geplaatst had ligt onze mini een beetje gedraaid. Wat denken jullie?
@suzzel; ja hij staat er hier wel heel duidelijk op! Ik pas mijn voorspelling na het zien van deze echo toch aan en zeg een meisje! Hij staat evenredig aan de ruggegraat en heeft een vorkachtig einde
Dank je wel voor jullie reacties!! Ik dacht zelf ook een meisje maar was benieuwd naar de experts. Ik laat het jullie zsm weten als we de geslachtecho gehad hebben. Groetjes Lola
Jullie hadden het goed! Rogijuli, Loezzz en Bougainville een meid! Nub-foto en daaronder de geslachtsbepaling met 15 weken en 3 dagen!