De bovenste foto duidt inderdaad meer op een meid!! Daarom zie ik ook liever filmpjes dan foto's. Foto's zijn maar een tijdsopname
Nou niet bijster duidelijk maar Baby 1 Bekijk bijlage 326293 Baby 2 plus de voeten van 1 Bekijk bijlage 326294 Als je er niks uit op kan maken, dan houd het op voor mij met de NUB theorie
Ah fijn,, lieve kindertjes... Ze zijn ook zo druk dat ze bijna niet 'normaal' vast te leggen zijn op de gevoelige plaat
Hahaha de fotos zijn dus lekker verwarrend ! We hebben maar besloten om niet te wachten met de 20 weken echo. Als het lukt gaan we voor een pretecho (geslachtsbepaling) zo rond week 17, dus hopelijk kan ik dan het definitieve antwoord geven ! In iedergeval bedankt voor de reacties!
Heb er totaal geen verstand van maar is hier ak wat op te zien? *schaam schaam* Image - TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting
Hi, Helaas kan ik de foto niet zien. Maar gezien je onderschrift ben je nog wat te vroeg. Vanaf 12 weken is de nub zichtbaar en goed te beoordelen. Bij je termijnecho even vragen of ze een foto van het zij aanzicht met nub maakt. Groetjes!
ik heb nu een nieuwe echo, ik plaats ze even alle 2 erop. zou iemand even willen kijk a.u.b. ? en als het kan de nub aanwijzen met streepjes
Een nieuwe echo, eentje van 13+4 weken. Minder duidelijk als mijn vorige maar wie weet dat iemand het kan zien
HoiHoi, Mijn vriendin heeft vandaag echo gehad, ze is benieuwd of jullie de nub kunnen zien? Op de echo 11,5 weken Alvast bedankt
\ Op je 1e echo staat een meeting van 11.1 week en geen 11.5 week Het is echt te vroeg voor een voorspelling
Pottyshot 15+3 Roept u maar (Ik dacht trouwens dat er ook een topic was over pottyshot foto's maar kan hem nergens vinden...)
even verder kijken dan de eerste pagina lang is http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/388814-grote-potty-shot-topic.html maar ik zou zeggen een meid.