Thanks voor alle reacties. Wel een beetje wisselend dus, het blijft toch nog even spannend. Het is denk ik ook een beetje onduidelijk omdat het ruggetje niet mooi plat ligt. Maar we hebben al een afspraak voor een geslachtsbepaling en ik laat jullie wel weten wat ze daar zeggen.
Op pagina 500 van deel 2 had ik mijn foto's geplaatst. Het was nog wat vroeg maar er werd voorzichtig op een jongen gegokt, vrijdag pretecho gehad en jawel een jongen!!
Vanwege de verkeerde telling vorige week bleek deze echo(bovenste) al 12+4 te zijn (onderste is 13+4):
Haai allemaal, Vandaag mijn 12 weken echo gehad en ik ben natuurlijke enorm benieuwd of jullie al kunnen zien wat wij verwachten.. Heel veel liefs, Joopie
Laat jullie het weten dames, bedankt iig :-D ! Hoop wel eerliJk gezegd op een dochter na een prachtige zoon . Ik kon zelf ook helemaal geen balletjes of balzak vinden, jullie ook niet dus ??
hej dames, ik heb vandaag nog een pretecho gehad officieel ben ik nu (doordat ik 2 dagen terug ben gezet door de VK) 13 weken en 6 dagen Zien jullie een NUB? heb geen booty shot, en de echo mevrouw wilde er geen uitspraak over doen, dat doen ze pas vanaf 16 weken... groetjes