Hmmmm ondanks dat ik bij je eerste echo twijfelde en naar een meisje neigde, heb ik nu juist het idee een piemel/jongensnub te zien op je bovenste echo van vandaah. Hihihi aan mij heb je niet veel
hihihihihi ach joh maakt ook niet uit hoor zo ver we dat nu kunnen zien is ons meisje/jongetje gezond, en wat het ook gaat worden wij zijn er blij mee maar het maakt me zoooo nieuwsgierig *bloos* bedankt voor het loeren
Zie ik onder de nub een balzakje ?????? Sorry dames maar ik haal me misschien de meest gekke dingen in mijn hoofd. Zouden jullie even willen kijken ?
Nee ik zie geen balzakje ... maar als er een jongen al in ontwikkeling zou zijn, zou het piemeltje (de nub) ook een flink stuk meer moeten uitsteken. Je kan nu toch geen 100% garantie hebben want daar ben je gewoon te vroeg voor.
Op de bovenste foto zie ik staan 11+1 weken en dat is echt te vroeg. Op de onderste foto ben je verder dan de 14 weken volgens mij en dan is de nub al weg.
Nou toch ook hier mijn fototje nog even plaatsen, 13+2 wk. Dit is echt de enige foto dat baby geen onmogelijke op de kop, in een pretzel achtige kronkel houding ligt.... wat denken jullie experts?
Hoi Experts, Na maanden van meelezen mag ik ook een foto plaatsen. Ik heb daadwerkelijk geen idee wat het word en ik snap nog niet hoe ik moet kijken Kunnen jullie misschien kijken wat het wordt? Ben super nieuwschierig We zijn op de echo 12.2 weken. alvast heel erg bedankt voor jullie moeite!!!
Ik ben benieuwd over 3,5 week de geslachtsbepalings echo, mijn gevoel zegt al heel lang jongen, dus als het idd een meisje is zou ik wel even vreemd staan kijken hihi!
Even laten weten dat ik morgenochtend weer een echo krijg, ik denk dat ze ons dan wel kunnen vertellen wat het geslacht van onze baby is! Jullie hebben allemaal een jongetje voorspeld, zie pag.21 voor de nubfoto. Ik laat het morgen weten! grtjs