Ik doe geen uitspraak want op de echo ben je 11+3 en dan kan een meisjesnub nog omhoog gaan staan in de dagen tot de 12 weken.
Hee dames ik heb hier een tijdje geleden een echo foto geplaatst van mijn echo met 12 week en 5 dagen. Sommigen gokte op een meisje en sommigen zeiden niks te kunnen zien. Nu was ik de echo vandaag nog even aan het bestuderen met foto's van het internet erbij Maar kan er niet wijs uit worden. Ik had gezien dat Loezzz af en toe lijntjes zet?! En vroeg me af of jullie mij misschien konden helpen met waar ik nou moet kijken? Alvast heel erg bedankt!
ik heb van onze beide kindjes een foto van 13+5. ik hoop dat er iemand hier de nubjes kan zien en een voorspelling kan doen kindje a kindje b
@kellox Jij denkt dus ook een meisje!? Daar waar jij een rondje hebt gezet kan ik niet zo heel veel zien;P Maar ben ook totaal geen kenner ben blij dat je even voor me hebt willen kijken! Dankjewel!
Hoi, Vanmorgen nog een echo gehad (13w1d volgens telling, maar gemeten 13w5d). In eerste instantie was ze helemaal overtuigd van dat het een jongen zou zijn, maar nadat ze nog verder had gekeken ging ze ernstig twijfelen. Bij sommige foto's van de zijkant en foto's van de onderkant zou bij een jongen toch echt wat te zien moeten zijn, maar dat was dan weer niet het geval. Maar bij andere beelden dacht ze dus weer wel aan een jongen. Bij de bijgevoegde foto gaf ze ook aan dat het bij een meisje vlakker zou moeten liggen op deze termijn en bij een jongen meer omhoog. Geduld hebben is toch best moeilijk hoor
Hoi allemaal, Ook ik heb deze week een echo gehad zo bijzonder! De echo was bij precies 13 weken. Zien jullie hier al iets in? Ben erg benieuwd Liefs
@blinky; ik zie geen nubjes helaas @suzzel; dat lijkt me toch een jongensnub @yasminaa; hmm beetje wazig, hoever was je hier? @sannelo; niet heel duidelijk, maar ik gok een meisje @lara1; meisje
Bedankt voor je reactie Loezzz. Hopelijk reageren er nog meer mensen. Als andere de echo ook niet heel duidelijk vinden, kan ik eventueel ook nog een andere uploaden.. Liefs
@sannelo; ik wil die andere ook wel zien @yasminaa; omdat hij zo wazig is kan ik niet goed zien of het daadwerkelijk de nub is die oplicht is. Ik gok een meisje, maar niet met al te veel overtuiging omdat je ook nog geen 12 weken was