Sannelo een jongen. Lara een meisje maar niet met teveel overtuiging want het kindje lijkt gedraaid te liggen
Rogijuli voorspeld ook een meisje maar loezzzz een jongen. Jammer dat jullie het niet helemaal met elkaar eens zijn. Ik heb opgezocht hoe ik de NUB kan zien maar kan het op mijn foto nou nit echt ontdekken.
geen nub te zien? De echoscopiste heeft ons met het pijltje aangewezen waar we de nub/het geslachtsorgaan konden zien. ik zie daar ook niet duidelijk een nub zoals bij die van vorige week. Maar ben ook niet echt een kenner. Het lijkt wel of het uiteinde van de nub zichtbaar is of zie ik dat dan weer verkeerd? Nou ja we zien het over een paar weekjes dan maar. Nu voorlopig geen echo's meer.
@suzzel; jouw nubje houdt ons wel bezig hihi; eerst dacht ik een jongen, toen een meisje, toen weer een jongen Maar... ik wou voor jou de lijntjes zetten en nu geloof ik toch dat de nub niet bij het pijltje zit, maar net iets eronder ik zeg een meisje en daar blijf ik nu bij
Bedankt voor jullie reacties, erg leuk om te lezen! Ik hoorde dat mijn foto wat vaag was, dus ik heb er even een nieuwe opgezet..is deze duidelijker? Liefs
: sorry hoor! Ik laat het zeker weten als we definitief weten wat het wordt. Het blijft wel spannend zo.
De nub zie ik ook zo maar ik zou de ruggegraat lijn veel vlakker zetten waardoor de nub evenwijdig loopt en ik het een meid vind. Jij hebt de ruggegraatlijn vanuit de nek gezet en dat klopt niet volgens mij.
Hihi Thnx. Fijn om je standpunt te horen..... Over 3 weken ga ik een geslachtsbepaling doen en dan horen jullie het.
hihi ja ik zie het, vind hem wel lastig omdat het kindje een beetje overstrekt, ben benieuwd wat het uiteindelijk is!
Nog een poging.. de verloskundige hier zijn begonnen met echo opleiding.. ik ben proefkonijn http://www.zwangerschapspagina.nl/members/58282-albums9818-picture59415.html In mijn album staat nog een nieuwe foto