Dankje wel voor de reacties! Ik zie ook geen nub, omdat ik niet weet waar ik moet kijken. De foto was puur een gok. En dus misschien voor de ervaren 'ogen'
Nee dat weet ik maar had wel het idee dat ik hem wel zag, op deze foto.. 21 juni combinatietest, dan nog eens wagen?
Kan iemand hier de NUB inzien? vandaag precies 12w5d alleen erg slechte foto's omdat t beebje erg druk is.. Alvast bedankt! Xxxx
Zo dus (ik pak voor de ruggegraat het gemiddelde van de nek en de kont ) Overigens heeft ie een bol op het einde Bekijk bijlage 250393
@Lindamama; een jongen @Moann; een meisje @Bambi; helaas 10+5 is echt te vroeg. De nub is er wel, maar echt alle nubs staan dan nog in dezelfde stand. Geslachtsvoorspelling niet mogelijk met dit termijn. @Nonaches, hoever ben je op deze echo??
@Nischa, helaas 10+5 is echt veel te vroeg voor een geslachtsvoorpelling (nub) @Mariahhm, helaas, de nub staat niet op de echofoto
@ Rogijuli dat dacht ik al die kleine was zo druk, heb nog 2 foto's zal ze plaatsen maar voor mijn gevoel zijn deze nog onduidelijker maar alsnog bedankt hoor!
Op pagina 7 had ik mijn echo's van mijn twins met 12 weken geplaatst. RoGiJuLi gaf aan 2 jongens en Loezz een jongen en een meisje, maar de 2e echo met twijfel. Ik dacht zelf ook een jongen en meisje. De eerste is inderdaad een jongen en de 2e... is ook een jongen RoGiJuLi had het dus 2x goed en Loezzz 1x Thnx dames, vond het super om alvast een 'idee' te kunnen hebben
Ik heb gisteren ook mijn echo gehad, kan iemand het zien?? even kijken of het lukt m'n foto up te loaden...
Kan iemand hier de nub zien? Echo's zijn van 11+6. Ik heb nog meer foto's, maar weet niet zo goed waar ik op moet letten bij het kunnen zien van de nub .
@marieke; ik zie geen nub heb je nog meer foto's? @azucena; ik denk hem op de eerste foto te zien, maar zou graag je andere foto's ook zien!
@Marieke, ik vind de foto te wazig om een nub te kunnen zien helaas. @azucena, volgens mij zit hij op foto 1 en is het een jongen, maar meer foto´s is altijd welkom