nou dames, ik kan jullie nog niet vertellen of jullie gelijk hebben met mijn NUBje van de kleine.. Vandaag geslachtsbepaling gehad, maar de navelstreng zit tussen de beentjes helaas Zaterdag om 3 uur terug komen, wat een domper he, als je er zo naar uit kijkt hihi.. nu weet ik het nog niet Maaaaaar het hartje, ruggengraatje, maagje, blaasje enz zag er goed uit Dus we zijn er wel heel happy mee groetjes
Jaaa hahgaha had echt jongentje gedacht !!Ze zegt zeker is het een meisje ook al is het een vroege echo van 15 weken
gefeliciteerd momvan4, mag ik zo vrij zijn om te vragen hoe jullie gezinnetje er strakjes uit ziet? Hier al 2 meiden en een pappa en mamma natuurlijk, maar moet nog even afwachten wat er bij komt
Kunnen ze dat bij de verloskundige niet zeggen? Ik ben ook zo benieuwd wat ik krijg! Haast overtuigd dat het een mannetje is, maarja in onze familie zijn alleen maar meiden. Ik ga mijn echo hier ook zeker plaatsen Maar eerst even zien hoe ver ik nu ben haha! Bijzonder hoor
Dames, Vandaag mijn "pretecho" gehad bij drs Papa, Maar ondanks de 7 keer jongens nub en mijn voorgevoel zit er volgens hem en mij een meisje.... Of een heel zielig jongetje... niks uitwendigs te zien zoals een piemeltje alleen een heel mooi hamburgertje.... Helemaal van slag en moet er ff aan wennen maar super gelukkig .. dacht dat ik geen voorkeur had maar blijkbaar toch....
Ik hheb ook vandaag echo gehad,had toch ook wel voorkeur naar jongentje maar heb je niet voor het zegge he!! Ik moet het ook ff laten bezinken dit word me 4de meisje!de oudste eem jongen oookkk allemaal jongen voorspeld hhhhh en pendelen ook een jongen!
Goedemorgen experts, Vanochtend hebben wij een nekplooimeting gehad en de echoscopist heeft ook gekeken naar de nub. Ze heeft een voorzichtige voorspelling gedaan, maar wil toch ook graag jullie mening. Dus wat denken jullie? De 1e foto heeft ze een pijltje erbij gezet, dus weet niet helemaal zeker of jullie wat aan de 2e foto hebben, maar dacht zet hem er toch even bij. Alvast heel erg bedankt.
11+3 weken ben je ?? Beetje te vroeg .. ik neig naar een jochie, want hij lijkt ietsjes omhoog te staan al .. Maar ben er niet zeker van, want een nub voorspelling kan je het beste tussen de 12-14 weken doen! Voor die 12 weken staan bijna alle nubs nog in meisjesmode. Heel soms gaat een jongensnub daarvoor al iets omhoog staan .. maar er zijn ook jongensnubs die echt tot de 12e week plat blijven
Jullie denken dus ook een jongetje. De echoscopiste zei al ik ga gewoon even kijken of ik wat kan zien en het eerste wat zij dus ook zei was een jongetje, omdat zij dus ook zag dat ie al iets omhoog stond. Ze zei ook dat het nog vroeg was, maar ze ging uit zichzelf kijken, heb er niet eens om gevraagd hihi. Toch heel erg bedankt, 24 Juli heb ik een geslachtsecho, dan ben ik 17 weken en moet het redelijk te zien zijn.
Hee meiden, Aangezien er bij mijn vorige foto een aantal waren die dachten geen nub te zien, heb ik 2 nieuwe fotootjes bijgevoegd. Deze zijn van dezelfde echo en zijn gemaakt met 12.1. Wie wil er nog een blik op werpen?
Rigojuli; heb je er nog aan gedacht om naar mijn echo te kijken? Op je tel kon jet niet zien zij je, nu wel? Bedankt! Mama love
Hoi hoi, Zijn er nog meer mensen die misschien een idee hebben wat het zal worden. Deze echo's zijn vorige week genomen met 12 weken en waarschijnlijk 3 of vijf dagen. Ze denken dat we tussen 16 en 18 december uitgerekend zijn. Ik hoor het wel. Bedankt voor de moeite! Liefs Dribbel 84!
En hier nog twee aanvullende foto's. Er werd gisteren gegokt op een jongen op het forum, maar ben benieuwd naar wat anderen er van denken. Liefs!
hallo allemaal! Daar ben ik weer van mijn midweekje brabant en wat zijn er weer veel nubjes!!! Ik zal proberen ze allemaal te voorspellen @sdenise; een jongen! @xxsaar; een meisje! @loussie; op basis van de nub op je 12 weken echo zeg ik een jongen! Op de onderste foto is nét het gedeelte waar het geslacht zichtbaar zou zijn zwart @bambie; een meisje @babyke34; ik denk een meisje, maar hij is niet heel duidelijk @laraxx; ik zeg een jongen @mamalove; een meisje @zilla; ik zeg een meisje @mimi25; een meisje @kimvbritt; een jongen @moann; op de onderste denk ik een meisjesnub te zien @dribbel84; ik zeg een meid zooooow