En deze? De echo gaf verder aan dan ik ben in de banner. 12 weken en de 2de keer meten 11 weken en 6 dagen. Er is al voorzichtig 1 voorspelling gedaan. Maar ben wel benieuwd naar meer?
@mamavanamber; ik zie helaas geen nub @ilja, ik vind hem niet heel duidelijk maar een gokje voor een jongen @happy79; ik zeg een jongen
he hoi, tijdje geleden hier een foto geplaatst voor een NUB en er hadden 2 Jongen gezegd. (RoGiJuLi en??) Gisteren de geslachtsbepaling gehad en ze zeggen toch echt een meisje!
en ik maar super leuk hoor een meisje! Gefeliciteerd Hoe gaat het verder met je beebje? Alles goed afgelopen met de vlek in haar hersentjes?
Ik had ook al een onderwerp aangemaakt toen ik dit topic zag, dus bij deze. Volgens mij is hier nog niet zo heel veel te bespeuren? maar dacht ach laat ik eens een gokje wagen.... ben benieuwd of jullie hier iets uit kunnen halen?
Heey nubexperts.. willen jullie eens kijken? Op de echo moet ik 11+2 zijn geweest.. ik dacht dat de nub dan niet heel betrouwbaar was.. maar nu zijn er al 2 mensen in mn omgeving die hem heeel duidelijk vinden.. dus wat denken jullie? En hoe kan ik het zien?
Hij staat nu nog als meisjesnub, maar dat doen ze allemaal met 11 weken.. pas vanaf de 12e week is de stand van de nub betrouwbaar genoeg om er een uitspraak op te doen.
ohja jij ook dank je wel, en verder gaat alles goed, de wteede echo in het ziekenhuis lijkt ook normaal, dus nu eind juli de 20 weken echo nog, maar we hebben de volste vertrouwen in onze kleine meid