Hoi meiden, Een maandje geleden heb ik hier een foto geplaatst met 12.2 weken. Jullie voorspelden een meid.(bericht nummer 575) Vandaag de geslachtsbepaling gehad.....we krijgen een ZOON was echt super duidelijk te zien Nogmaals bedankt voor jullie voorspelling!! http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/352579-grote-nub-topic-deel-3-a-58.html#post12842324
Vraagje aan de NUB dames. 11+5 plus alleen foto's van voren, daar is nog geen nub op te zien of wel?? Is nog net wat te vroeg en positie verkeerd toch?
@evie... op zich zou 11+5 wel kunnen (jongens staan dan soms al omhoog) maar het is niet betrouwbaar... En de ligging is niet goed. het moet echt een zij aanzicht zijn
Hoi dames, Paar weken terug hier een eigen topic en in dit topic een foto geplaatst, jullie voorspelden een meid maar het is een jongen!!! Toch bedankt
Hoi meiden, tijdje geleden een foto vd echo geplaatst met volgens allen een duidelijke meisjesnub.... en inderdaad een meisje!
Hallo dames, 4-7 een echo van 12+5 gehad... nu ben ik benieuwd wat jullie NUB-mening is... jongen of meisje? http://www.zwangerschapspagina.nl/members/46585-albums9830-picture61658.jpg
Hoi hoi, Afgelopen donderdag een echo gehad met 15 weken en nu was ik eigenlijk wel nieuwsgierig of de NUB experts iets zien in de echo's. Heb niet specifiek gevraagd aan de echoscopist of ze even een goede echo wilde maken zodat ik ze hier in dit topic kon laten zien.. Dus ben benieuwd... Oja, ik ben zwanger van een tweeling.. Onderaan de foto staat aangegeven of het om baby 1 of om baby 2 gaat
@Naatje.. de nub theorie kan je maar tot 14 weken toepassen. daarna is de nub weg. Met 15 weken heb je echt een potty shot nodig voor het geslacht.
Oh serieus? Nou volgende week weer een echo en dan kijken of ze de geslachtjes kunnen zien en anders even een pretecho regelen Thanks in iedergeval!
Nog een poging dan... Dit waren de echo's bij 12 weken en 4 dagen... Ik vind ze zelf niet echt duidelijk, maar goed...ik ben ook geen NUB-expert Ik zie dat ik max. 2 foto's per bericht kan plaatsen dus eerst 2 fotootjes van baby 1.