Nub is dan al zeker weg, dus het geslachtsdeel moet te zien zijn via een potty shot als het kindje het toelaat
Dat denk ik zelf ook! Volgens de verloskundige is het vandaag precies 12 weken, volgens mijn berekening 11,4. We zullen het zien . Ik heb al een zoontje, denk dat die heeeeel blij zal zijn met een broertje!
Ik heb ook een foto'tje. De foto die we meekregen van de gyn was niet goed voor de NUB dus heb ik het filmpje (die we altijd meekrijgen op stick) eens afgeschuimd en er eentje uit proberen halen. Ik vond het niet gemakkelijk omdat het altijd maar een fractie van een seconde was, maar ik heb er eentje kunnen nemen waarin de baby in profiel ligt (hij ligt wel scheef met het hoofdje naar beneden haha) Hopelijk zijn jullie er wat mee
Wil iemand naar mijn echo kijken? Ik vind het maar knap van jullie, kan het zelf bij anderen niet zien, of ik snap er nix van . Weet dus ook niet of je het op mijn echo kan zien: Echo met 12 weken:
RoGiJuLi en Loezz, jullie hadden mijn NUB allebei niet goed. Jullie zeiden een meisje, maar van de week op de echo was overduidelijk een piemeltje te zien. Zal beide foto's even in dit bericht erbij plakken.
@elance; lastig omdat het beebje zo aan het strekken is Maar ik denk een meisje @allmine; ik zie geen nub helaas
In mijn album staan foto's van onze laatste echo (12+3). Kunnen jullie hierop de nub zien. Ben erg benieuwd!
aaaah ik baal! Vandaag mn voorlopig laatste echo gehad met 11 weken 1 dag dus te vroeg voor de NUB theorie. Jammurrr Krijg morgen nog een echo, en dát is dan voorlopig echt de laatste helaas en zal ik ws ook geen foto mee krijgen
Ik wilde ook graag mijn echo uploaden helaas krijg ik niet eerder dan bij de 20 weken weer een echo. Heb alleen de echo van precies 11 week, helaas dat de nub theorie dan nog niet van toepassing is
Zouden er mensen naar onze afbeelding willen kijken? Ben benieuwd wat jullie denken dat de NUB bij ons kindje is..
Hey meiden, bij de 12 wk echo zeiden alle meiden over de NUB een meisje. Wilde even laten weten dat jullie gelijk hadden. Nogmaals thanks voor het kijken van toen!