Nu ben ik toch wel heel benieuwd Wat is nu juist de NUB? En wat zien jullie dan juist? Iemand die me hier wat uitleg over kan geven? Ik heb de volgende echo met 12w4d kan je dan ook nog de NUB zien? Hoop dat ik dan een mooie echo meekrijg dan plaats ik hem hier zeker eens, erg benieuwd wat ons volgende beebje word en ook of jullie het dan goed geraden hebben
@rover; een jongen @ jojogirl; ja 12.4 is een hele goede termijn voor de nub! zeker plaatsen dan kunnen wij een voorspelling doen
Ik zie 2 streepjes, een helder licht streepje (vrij duidelijk) en daar dan iets lichts boven. Waar kijken jullie naar? Ik dacht dat duidelijke streepje en dacht dat het een meisje is. Ben benieuwd waar jullie naar kijken.
zouden jullie bij mij ook eens willen kijken in mijn album of jullie daar een nub zien ik heb er helemaal geen verstand van.. de echo's zijn van 12 weken en 5 dagen alvast bedankt
@melkos; beetje onduidelijk, maar ik gok een meisje. @flappie, volgens mij een meisje, maar ik zou ook graag het filmpje zien!
Hoop dat het met deze link lukt om het filmpje te zien: toby 309.mts downloaden Is wel gefilmd met videocamera op afstand... en is wel een groot bestand met ook nog andere beelden op. Ook even van vanachter tussen de benen ergens. Ik ben benieuwd !
Ik denk dus heel de tijd zelf ook een meisje, buiten op een moment (waarvan dus ook de laatste "foto" genomen is). Door dat beeld ga ik dan weer twijfelen of het geen jongen is. Het maakt ons echt niet uit, maar vind het wel leuk om al eens een gok te wagen en te zien of het klopt
Wat interessant dit! Ik heb hier een echo van een vriendin van mij even geupload, zouden jullie hier een nub op kunnen zien? De echo is gemaakt bij 12 weken en 3 dagen
Hier ook maar even plaatsen. Echoscopiste zei dat hij recht stond dus nog steeds 50/50. Wat denken jullie? Of niet duidelijk. Hier 12,1 weken