Zonder foto is het voor moeilijker te beoordelen dan jij kan met de echo gezoen te hebben. Dat je niks zag hoeft niet te betekenen dat het dan gelijk een meisje is zeker niet wanneer het snel gaat en er niet uitgebreid gekeken kan worden
@Melanie1986: Ja, bij die eerste dacht ik het ook: een jongen! In de tweede echo lijkt eea echter weer meer parallel te lopen, dus vandaar mijn verwarring
Heel herkenbaar! Ik wil het liever vandaag weten dan morgen. Maar geduld is een schone zaak zeggen ze dan
Nee dat doe ik ook niet maar de Gynaecoloog dacht ook een meisje vandaar wel leuk dat jullie dat ook denken we hebben met 16 weken een pretecho ik zal dat laten weten wat het word
@femke; jongen @unexpectedmom; ook een jongen @narrie; bij jouw echo zie ik geen nub (meer) ik blijf bij mijn vorige uitspraak van een meisje
Ik mag 31 oktober maar zit nu nog te twijfelen om te kijken of ik nog ergens op korte termijn terecht kan
@all, heb gisteren een afspraak gemaakt voor een geslachtsbepaling...kon echt niet meer wachten tot de 20 weken echo...ben benieuwd of jullie het goed hadden...was hetzelfde als mijn gevoel zei.. ;>)