Hallo allemaal, Ik heb vandaag met precies 12 weken en 5 dagen, deel 2 van de combinatietest gehad. (Een prachtige uitslag van 1:9318 trouwens!) En ik heb een niet al te scherp fotootje meegekregen. En ik denk ook dat hij/zij er misschien niet goed voor ligt, maar ik blijf er toch steeds naar staren. Dus of jullie mij uit mijn lijden kunnen verlossen; kunnen jullie hier nog iets mee of is het idd niet goed te beoordelen? Dank!
Hallo! Wij hebben met 13+3 weken deze echo gehad. Ik ben veel te nieuwsgierig, kunnen jullie een gokje wagen??
Hihi, ja dat dacht ik dus ook. Maar ja, het is inderdaad niet een hele duidelijke foto. Blijft nog even spannend dus! Bedankt iig.
dit was onze echo met 14+3 maar de navelstreng zat tussen de beentjes. toch wist ze te zeggen dat het een jongen zou worden. ik heb nog steeds een meisjes gevoel hihi 27oktober 20 weken echo dus ben benieuwd...wat denken jullie??
Ik denk ook dat dit een jongen is. Het lijkt dat ik niet alleen een navelstreng zie, maar ook een piemeltje!
Hey, Ziet iemand op deze echofoto's of het een jongetje of een meisje is?? Kan nog wel wachten tot week 20, maar ben ook wel erg benieuwd en wil kijken of het ook klopt uiteindelijk. Deze echo is bij 12,5 week gemaakt. Ik ben nu 14 weken. Wie ziet het!!
Kan iemand hier wat op zien? Misschien dat deze te onduidelijk is hoor, maar probeer het gewoon even. Is met 12 weken en 4 dgn. Alvast bedankt! De onderste echo is van voren gemaakt en met 16 wkn, dat is veel te laat voor de NUB hè? Maar toch, gewoon even erbij. Ik ben benieuwd.
@ Loezzz en Eden28 Thanks! Hihi ben zo benieuwd! Zou die 20- weken echo al liefst in week 19 doen haha! Mijn eerste gevoel was een jongen, maar denk bij deze foto en NUB ook meer aan een meisje ja. Nog meer mensen die overduidelijk denken dat het een meisje wordt? (zie foto in mijn vorige reactie)