Goedemorgen dames, Ik wou even doorgeven dat jullie voorspelling voor een jongen klopt! Gister bevestigd gekregen dat we een manneke krijgen!! Veel liefs, Sylvia
Hoi Allemaal ik ben nieuw op dit forum. Ik heb vorige week een echo gehad met 12 wk en ben erg benieuwd of iemand kan zien wat het gaat worden. Ik krijg een tweeling en bij de andere was het duidelijk dat de nub omhoog staat, (helaas geen foto van want hij ging ineens op zn buik liggen..) dus ws een jongen De vk heeft een voorzichtige voorspelling gedaan voor deze maar is er niet zeker van.... Wat denken jullie??
@ Marjok ik krijg ook een tweeling! (een eiig,vandaag 13 weken) Ik heb een foto in m'n album staan. Weet niet hoe ik m hier krijg. Op de mijne denk ik te zien dat t een meisje is.
Bekijk bijlage 241610 Als je deze foto inzoomt dan zie je dat dat lichte dingetje afbuigt onder het blauwe lijntje, maar dat is dan zeker niet de nub?
Nog één keer hoor op deze zie je het nog beter wat ik bedoel onder het blauwe lijntje.. Bekijk bijlage 241614
@eitjezzz Leuk!! ik ben nu ook 13 weekjes. De foto heb ik vanaf de pc erop gezet gewoon toegevoegd bij mijn bericht als bijlage.
Marjok, leuk! Ik ben morgen 13 weken zwanger van een tweeling. Hier is jongen + meisje en jongen + jongen voorspeld, ben erg benieuwd Eitjezz ik denk bij jouw Nub ook aan 2 meisjes!
hmmm volgens mij is er wel een nub te zien, maar de foto is wel heeeeel erg klein! Kan je hem er iets groter op krijgen?
@ loez en regiojuli Een paar weken geleden mijn 12 weken echo op het topic deel 2 geplaatst. Gister de 20 weken echo gehad en wilde nog even laten weten dat jullie het beide goed hadden, wij krijgen idd een meisje.
Rogijuli en Loezz, Jullie dachten bij de nub voorspelling een meisje. Nu hebben we dinsdag de 20 weken echo gehad en het geslacht niet gevraagd. Maar natuurlijk ontzettend nieuwsgierig en daarom vanaf de dvd die we mee gekregen hebben een foto gemaakt. Weet dus niet zeker of hij duidelijk genoeg is. Maar wil jullie toch vragen even te kijken. Hoe bedoel je nieuwsgierig!! We hadden beter meteen het geslacht kunnen vragen!