Bij deze mijn echo op 12+4 dagen. De gynaecoloog gokte op een meisje adhv de NUB. Zien jullie hier de nub? https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/44195_10151209932197888_1088140301_n.jpg
Hoi Melanie, Bedankt voor je reactie. Waarom denk jij een meisje? Zie je de nub in een bepaalde stand? Ben erg benieuwd! Ook omdat Loess een jongen denkt Ik hoop stiekem een beetje op een meisje
Omdat ik de nub wel parallel vind staan aan de ruggengraat. Ik denk dat wat Loess als nub ziet,niet de nub is. Ik ben benieuwd!!
Meiden, Goed nieuws, mijn beste vriendinnetje is ook zwanger! Ze is vandaag 12 weken.. Zouden jullie naar 'onze' NUB's kunnen kijken ?? (Bovenste foto is van een vriendin van mij) (Onderste foto is van mijzelf!)
Kan iemand hier iets zien??? http://i1297.photobucket.com/albums/ag28/mausizp/112802-8330329_zpsabd0d6ed.jpg
Laat ik voorop stellen dat we met beide even blij zijn hoor, als het maar gezond is! Ben vooral benieuwd of de theorie klopt. Hierbij mijn andere 12 weken echo. Is hier nog iets anders te zien dan op de eerste? Ben heel benieuwd. Ik vind het erg knap dat jullie iets kunnen zien!! Zit de nub niet vlak onder het kruisje op de echo??
Kunnen jullie hier iets op zien of ligt de baby met z´n/haar onderlijf in de schaduw? Dit was met precies 12 weken zwangerschap.
Ukkie87: ik denk beide een meisje,maar vind beide foto's een beetje onduidelijk. Zara75: ik zie helaas geen nub. Geen andere foto?
Nee,dit is de 'duidelijkste'. Heb nog echo foto's van 11,2 dagen, maar dat is te vroeg. Maar eigenlijk wil ik het niet weten, pas bij de bevalling. Maar was toch stiekem nieuwsgierig naar een wilde gok hahah.
@miepje; leuk! gefeliciteerd @littlewonders; ik denk een meisje @ukkie; ik denk dat je vriendin een jochie krijgt @mausie; een meisje @manouk; ik denk dat melanie verkeerd kijkt ik blijf bij een jochie! @zara75; geen nub te zien helaas..
Jammer Loezz dat je geen nub kan zien op deze echo!Moet ik toch nog even geduld hebben..hihi bedankt iig!
Ik heb hier nog een foto, misschien is deze nog duidelijker, wat denken jullie? Thanxxxx alvast!!!!!!!
Ik kan me herinneren dat jou nub foto met 11wk was. Iedereen zei dat het te vroeg was omdat de nub dan meestal in meisjes stand staat. Dus zeiden ze een meisje Maar gefeliciteerd natuurlijk!!