Hallo allemaal!! Vandaag mn 16 weken echo gehad... was een SUPER echo met een kleintje die nog eens super meewerkte!! Ik mag nu iedereen vertellen.... EEN JONGETJE!! Zwaai Zwaai, vanuit mijn buikje!!
Hallo! Ik heb vandaag mijn termijnecho gehad en de vk vertelde dat het waarschijnlijk een jongetje is gezien de nub .. Ik ben nu 11w5d, maar ze durfde het al voorzichtig te zeggen omdat het wel erg hoog stond volgens haar. Ben benieuwd wat jullie denken! Bedankt!
Snoess,heb lang zitten kijken en meten maar toch denk ik dat dit een meisje is. Ik ben benieuwd! Je mag me een pb sturen als je het geslacht weet.
Ja ik heb nog even verder zitten googlen en ik twijfel heel erg, zelf aan de slag gegaan met strepen zetten maar helaas word er zelf niet wijzer van, gewoon geduld hebben i guess
Hallo, Kan iemand aan de hand van deze echo iets zeggen? Is de echo van het kindje van mijn zusje en we zijn al best nieuwsgierig. Bedankt alvast!!!
Sorry hoor maar had gekeken bij de eerste foto die ze gepost had. Later had ze nog een foto gepost en daar heeft loezzz op gereageerd
Hier heb ik nog een echo van 13 weken en 1 dag waarbij je de nub aan de voorkant ziet!!! Wat denken jullie??
Willen jullie nog eens kijken? Blz 175 http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/352579-grote-nub-topic-deel-3-a-175.html Ukkie87: 3x Meisje.. Vriendin van Ukkie: 1x Jongen & 1x Meisje.. Ik krijg 1 november geslachtsbepaling.. spannend!