Ik denk zelf zo ook een meisje, maar een duidelijk hamburgertje zie ik zelf niet!! Is het niet de navelstreng tussen de beentjes?
Op de echo ben ik 11+5 de verloskundige had wel een uitspraak gedaan, maar benieuwd of jullie hetzelfde zien......en ik zou niet weten hoe ik hem groter krijg....heb hem via mn gsm geupload (ben nog niet zo handig op deze site, haha)
http://www.zwangerschapspagina.nl/members/57435-albums9825-picture57355.jpg nee......weet echt niet hoe ik m groter kan krijgen....dit is volgens mij dezelfde.
Nou meiden, het is echt een meid! Gisteren weer een echo gehad, en het blijven 3 streepjes, waaronder 2 schaamipjes, hahahaha. Denk meld het weer even .
Benieuwd of jullie hier wat van kunnen maken ? Weet niet of het nog kan want ben al ruim 14 wkn. Bedankt voor het kijken alvast
@Kaja, Niks op te zien helaas. 1) je bent al voorbij de 14 weken dus de nub is al weg. 2) we kijken het kindje recht aan en voor de nub voorspelling hoort het een zijprofiel te zijn.
Rogijuli, Wil je ook nog even naar mijn echo kijken? Denk jij dat het een duidelijke foto is van het geslacht? Of is het de navelstreng die tussen de beentjes ligt. Hij staat op de vorige pagina. Alvast bedankt
Dat is duidelijk een meisje! Dat rondje wat ong. tussen de benen op hoogte van de knieen te zien is, is de doorsnede van de navelstreng
Hoi Dames, ik schaam me bijna, maar op het forum waar ik zit hebben maar weinig mensen ervaring met de NUB-theorie, dus ik breek eventjes heel asociaal bij jullie in.. maar ik hoop dat jullie even willen kijken. Zelf denk ik dat dit een heel mooie foto is. Tijdens de echo zelf heb ik de NUB duidelijker gezien en ik denk zelf aan een meisje. Ik ben benieuwd de echo is van 12+2 overigens!
9 weken geleden had ik deze echo foto geplaatst, ondanks dat het een onduidelijke echo was, dacht RoGiJuLi dat het een jongen zou worden. Ik kwam even laten weten, dat dat zo is! Wij hebben 2 dagen geleden de 20 weken echo gehad en daar was duidelijk te zien, dat wij dus een jongen krijgen!
heej RogiJuli en Loezzz, wilde jullie even laten weten dat jullie gelijk hadden met de 12w5d echo! Het is echt een ventje! Knap hoor dat jullie het zagen.. ondanks dat de beentjes precies achter elkaar zaten.. echt knap! Zal nog even je poll invullen Rogi.