hallo, kunnen jullie hier al wat zien? hoop dat de foto's duidelijk zijn.. dat lichtpuntje is de flits. Ben zooo benieuwd! ben hier 12+2
@snoess; ik kan er op de plek van het pijltje geen nub van maken... volgens mij zit hij iets lager en wijst hij naar beneden dus ik gok een meisje, maar niet met al te veel overtuiging
He wat jammer nou Maar is dit niet de nub dan? Waar het pijltje bij staat? Of zit ik er helemaal naast? Haha...
ik denk het niet omdat hij wel heeeeel erg naar beneden wijst volgens mij zit het beentje er net voor, maar misschien dat iemand anders een helder moment heeft
Aan een aantal dames die in dit topic hadden gezegd een meisje,dat klopt helemaal!! http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/384916-nub-zien-13w-2d-2.html
Loez, bedankt voor je snelle reactie! Hoe zie je het als ik vragen mag? Ben niet nieuwsgierig hoor hihi....
Deze is denk ik nog te klein en onduidelijk heh? is van week11...K zie zelf niets iig, maar k heb dr ook geen verstand van
@ Melanie, bedankt voor je reactie! Hoe zie jij het? Zijn er nog andere die een kijkje willen nemen? Nu is t nog 50/50 hihi
Melanie, heb alleen van jou een reactie (waarvoor dank!) Zou zo graag wat meer reacties willen... wie kan voor me zien of het rood omcirkelde uberhaupt de Nub is? Heb ik dat goed? Of is het iets heel anders?