Goed.. Here we go.. @Ytest: Ik denk meisje, maar als de vk al jongen zegt... Ik zal er wel naast zitten hoor. Maar zo zie ik het: Bekijk bijlage 282725 Ik mis RoGiJuLi...
@Love22: Ik denk meisje. @Lieverd86: Ik denk jongen, maar twijfel of ik kijk naar de nub. @Tijgertje24: ik zie geen nub, maar als ik mij vergis en het duidelijke witte streepje wel de nub is zeg ik meisje. @Bellenoa: Ook een meisje. Maar meiden... Ik ben geen expert... Echt een beginner in het raden..
Haha wat tof dat je het zo laat zien! Nu breng je me weer aan het twijfelen! Daarstraks een afspraak gemaakt voor een geslachtsbepaling met 16.3 WK en dan laat ik het zeker weten! Inderdaad we missen RoGiJuLi!
@Ytest: Dat basseer ik op de foto die RoGiJuLi hier (http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/385338-nub-zoeken-voor-dummies-4.html#post13531652) post. Ik had een tijdje geleden dit topic geopend met wat vragen en daar heb ik vandaag weer even geneusd. Vond de foto op de jouwe lijken, vandaar.. Maar misschien kijk ik wel verkeerd hoor.
@BellaNoa: Zo zie ik het, maar twijfel wel, omdat ik denk dat de nub iets hoger (dan in het roze rondje) hoort te liggen. Bekijk bijlage 282775 Edit: Ik heb een zwart rondje gezet op de plek waar hij (naar mijn mening) hoort te zitten. Dat streepje wijst ook op een meisje trouwens.
@ Ashiki, grappig zeg! Bedankt dat je het wilde laten zien. Deze is van mijn eerste met 12 weken, wat zeggen jullie hiervan? Daarvan kan ik dus al meteen zeggen of het goed is of niet