In dubio

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door MarjoleinART, 31 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo allemaal, ik zit een beethe in dubio ... Zou graag willen weten wat jullie zouden doen:

Een pretecho (4D met alles erop en eraan) met moeder, schoonzussen etc.

Of

Een newborn fotoshoot. Dit dan binnen 10 dagen na geboorte.

Deze 2 opties zien beide rond de 110 euro. Allebei is een beetje TOO much! Wat zou jullie keuze zijn!?

Liefs Marjolein

2. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Lastig,

Met hoeveel wkn wil je de 4D doen?

4D is wel iets wat je nooit zult vergeten en maar 1x meemaakt

En een newborn shoot is ook geweldig, maar dan is de vraag hoe reageert je baby erop
    En fotos na de geboorte maak je automatische

Mijn keus zou zijn 4D en als de baby wat ouder is een fotoshoot

3. Ik zou hem met 26 weken doen, maar het klopt wel dat je na de geboorte toch wel veel fotos maakt, in je buik kun je geen fotos maken ;) blijft lastig ....

4. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik zou ook voor de 4d echo gaan.

Je kan tegenwoordig ook zelf hele mooie foto's maken maar je kan niet zelf foto's maken van de binnenkant van je buik.

Succes met het maken van je keuze:)

5. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    Ik zou zelf persoonlijk voor de fotoshoot gaan. Zeker als je geen (hobby)fotograaf in de familie hebt zitten. Het klopt dat je zelf ook wel veel foto's maakt als je kindje net geboren is, maar echte mooie kwaliteitfoto's met goeie belichting, cker op groter formaat zijn toch wat lastiger zelf te maken.

Aan de andere kant is een 4D-echo ook wel heel gaaf. Alleen neem ik aan dat je die na de geboorte ergens opbergt en niet ergens op gaat hangen ofzo.

Maar het is jou keuze;) Succes!

6. sarah28

sarah28 Fanatiek lid

14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Ik zou voor de fotoshoot gaan, uiteindelijk zijn dat de foto's waar je later het meest naar kijkt en die je aan anderen laat zien.

Klinkt misschien heel raar om te zeggen, maar die foto's van binnenin de buik vind ik er altijd een beetje hetzelfde uit zien. Niet dat t niet bijzonder is, maar je doet er verder weinig mee om t zo maar te zeggen...

7. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Ik zou voor de echo gaan :) en zou dan met 28/29 gaan zie je al echt een mooi kindje! Heb het zelf met 26 weken laten doen ook mooi, maar vriendin met 29 weken en dat vind ik nog mooier ;)

8. leetje

leetje Actief lid

31 jan 2008
    374
    0
    16
    Als je nou zelf voor de 4d echo gaat en de fotoshoot als geboortecadeau vraagt????

9. Dat is ook niet eens zo'n gek idee!
    Ben zelf wel een hobby fotograaf met goede camera, maar heb geen belichting spullen. Maar goed, misschien lukt me een een mooie foto zelf ook wel. Ben zelf meer van de foto bewerking :)

Bedankt voor het meedenken! Ik denk dat het toch de echo gaat worden en ik vraag gewoon aan de mensen geld ipv cadeaus, dan kan ik daarmee een fotoshoot laten maken! Heb ik toch beide!! :)

10. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Ik zou voor de echo gaan. Zo met 28/29 weken. Ik had prachtige foto's en een filmpje en daarop helemaal herkenbaar beeld van mijn jongste. Zo mooi om te zien dat dat in je buik zit.
    Als je baby er is, zul je ongetwijfeld ontzettend veel foto's maken, maar dit is eenmalig.

Deel Deze Pagina