Euh ik zie limks beentjes met er wat tussen en dan volgt het buikje.. Zou zeggen jongentje maar duidelijk is het niet nee...
Hoeveel weken ben je? Aan de ene kant denk ik een jongetje omdat het middelste streepje (piemeltje) een stuk boven de andere streepjes (balletjes) uitsteekt. Maar aan de andere kant kan het als je nog geen 20 weken bent (of nog geen 18, weet niet precies waar die grens was) ook de schaamlipjes zijn met de clitoris, al vind ik dat middelste streepje daar net ietsje te lang voor. Dus ik ga voor een manneke!
Ik denk een jongetje, maar zou het zeker voor het onzeker nemen en nog even wachten met bekend maken tot de 20 weken echo
Het lijkt erop dat je nog niet zo heel lang zwanger bent aangezien het kindje klein is en niet duidelijk armpjes en beentjes te zien zijn. Zo op het oog zou ik ook jongetje zeggen maar ja kan ook iets anders zijn wat daar zit, navelstreng bijvoorbeeld.
Ik ben dus 17 weken zwanger. En de VK vroeg me wat ik denk dat het is toen zei ik dat ik denk dat het een meisje is. Dat had ik dus eigenlijk niet moeten zeggen. Want hij kon eerst niets zien na heel lang zoeken zei hij ik denk dat het ook een meisje is(hij kon nog steeds niets zien). Dus op een gegeven moment zei hij ja ik zeg maar een meisje want ik zie drie streepjes, maar koop nog maar geen spullen. En als je dat wel doet bewaar dan je bon. Toen ik dus thuis kwam zag ik pas dat dit niet de bekende drie streepjes zijn van een meisje.
Mijn ervaring is dat als het niet goed te zien is, het meestal een meisje is hihi, maar dat is puur afgaande op vier mensen waar ze het niet goed bij konden zien en deze baby's bleken allemaal een meisje te zijn... niks wetenschappelijks dus zou er dus geen conclusies aan verbinden. ben benieuwd of het nu uiteindelijk een j of m is, maar jij zelfde des te meer waarschijnlijk