@Rogijuli... tnx voor het kijken, hihi wel grappig dat je nu weer jongen zegt, bij ons meisje zei je dat ook... ben benieuwd is deze echo niet wat te vroeg om dat te zeggen? deze is 11 weken en meen 3 dagen... in ieder geval weer bedankt ik zal laten weten of het klopt haha, want iedereen zegt jongen,
Ok bedankt. Dan zal ik toch moeten wachten tot de geslachtsbepaling, aangezien we nu voorlopig geen echo meer krijgen.
Jullie zeiden enkele weken terug een jongen en dat klopt: we krijgen een zoontje! ( sorry voor gedraaide foto, op mijn tablet staat hij grwoon goed...)
Hallo meiden, Ik heb vandaag mijn 12 weken echo gehad en ik vroeg me af of jullie konden zien wat het wordt? Alvast bedankt voor het kijken!
Dank je wel voor je reactie buikje123! Mag ik vragen waar je dat aan ziet? Nog meer meiden die een gokje willen wagen?
Ik krijg een meisjeeee een lieve babygirl!! Mijn gevoel zei heel sterk jongen dat klopt dus ook niet altijd! En de nub klopte dan trouwens ook niet dames!
De NUB theorie klopt dus ook niet altijd, ik had echt duidelijk een jongensnub maar toch is het een meisje
Beste experts, Ik heb hieronder nog een paar echofoto's van 13 weken en 6 dagen. Zouden julllie dames nog eens willen kijken? Of er nog echt van een nub gesproken wordt in deze periode weet ik niet. De pottyspot lijkt 3 streepjes te hebben, maar op de andere foto's steekt er duidelijk nog 'iets' uit. Denken jullie jongen of meisje? Bericht hieronder is ook nog een foto van de beeb! Liefs sweetheart.