Jongen Dezelfde foto plaatste je ook op 20 sept. trouwens, dus deze foto is niet van deze termijn van je banner?
Ja hoor meisje! Kan al wel denk ik. Ben benieuwd hoor. Bij mij stak de "nub" na 14 weken ook nog uit maar duidelijk omlaag De pottyshot bevestigde dat gelukkig ook nog.
Niet maar ik denk op een foto iets te zien (goed inzoomen met de foon doet wonderen..) maar ja zeker weten doe ik t niet
En nou met foto's Eerst de pottyspot, hieronder de nub. Met 13 weken 6 dagen gemaakt. Pottyspot lijkt meid, nub jongen, of steekt dat bij een meisje ook zo uit?
Ja deze foto is gemaakt met 12 weken, maar toen kon niemand het nub zien, dus denk probeer het nog een keer, had zelf een onderwerp gestart en daar zijden ze ook jongen, 14 oktober heb ik geslacht bepaling dus ben benieuwd of jullie/je gelijk hebben haha, heb een dochter dus een jongen zou wel leuk zijn
Bij eerdere foto's stond mijn naam, heb ik ff eraf gesneden, we willen wel anoniem blijven toch? Weet nooit of er bekenden zijn hier
Haha de derde Maar zoals eerder gezgd ik zoom dus aardif in met mijn telefoon en dan denk ik t te zien bij die