wauw leuk Essie!! en fijn dat ze het nu wel konden zien. Beb je een potty shot meegekregen? Zie nu toch regelmatig dat de jongensnub een meid blijkt te zijn ... hier nog 1 week en 2 dagen wachten. Spannend!
Even een berichtje hier. Voor iedereen die bij ons een jongen had voorspeld (waren er niet veel) jullie hebben het goed! We krijgen een zoon. Overduidelijk!!!!
Jaa was echt blij. Eerst wilde ze niet laten zien pas na paar minuten, eigenwijs kindje. Ik heb wel een foto
Jaaah mooo hoor Essie!! Ik ben zo benieuwd ... nog een dikke week wachten tot 14 oktober. Echt spannend weer!
spannend! Voor je het weet is et zover. Ik ben ook nog niet helemaal zeker hoor ik wil het nog een keer bevestigd hebben voordat ik het echt geloof haha. Ik heb 30 okt mijn 20 weken echo dus ik moet ook nog even geduld hebben.
Ik ben er niet in thuis maar deze zijn gemaakt bij 12 weken Ik moet nog 15 dagen wachten maar ben zo nieuwsgierig. Zitten jullie het iets op. Thanks
@Musty; Met een slag om de arm een meisje, dit omdat je qua termijn eigenlijk nog te vroeg bent voor de 'goede' stand van de NUB.
^.^ ik dacht dat je echt de 12 wk echo nodig had voor een zo goed moglijke nub bepaling, deze echo is van 11 wk +4 vandaar
Om de stand van de NUB goed te bepalen is de termijn van 12-14wkn het meest gunstige. Dit omdat vanaf de 12wkn het geslacht zich steeds duidelijker ontwikkeld. 11+4 kan, maar is eigenlijk nog net iets te vroeg
Hey dames Kunnen jullie hier al iets uithalen? Hoe zeker is die nub? 100%? Las ergens op internet dat het vaak 75% correct is?
Bij 13 weken zou het 95% zeker zijn. Maar ik hoorde dan waarschijnlijk bij die 5% waarbij het niet klopt