Ik wist ook niet wat ik precies nodig had en de baby zat erg ver weggedoken, dus het was niet makkelijk voor de VK om de baby er goed op te krijgen. In ieder geval bedankt voor het kijken. Helaas geen echo´s meer tot 20 weken
En vandaag weer een echo gehad, jippie! Hieronder een foto van het geslacht, ze wilde er eigenlijk nog geen uitspraken over doen, aangezien het vandaag pas 14+6 weken is. Heel voorzichtig 60% meisje zei ze, maar mocht er niet teveel waarde aan hechten. Wat vinden dames?? Zien jullie hier nog wel een kereltje in? We hebben trouwens geen voorkeur, zijn enkel zeer benieuwd!!
Dames ik heb er eigenlijk geen verstand van maar vandaag de 12 weken echo gehad is er al een nub te zien of licht het kindje er niet goed voor? Ik denk het zelf niet
Hoi Allemaal, Hopelijk gaat dit goed.. Namens een vriendin genaamd In Love stuur ik jullie deze foto met het verzoek of jullie kunnen raden wat dit hummeltje gaat worden op basis van de nub-theorie. Zelf heeft ooit RoGiJuLi bij mij en velen anderen het goed geraden, waardoor ik er best in geloof! Ik ben benieuwd! Groetjes Mamam1