Iemand hier ideeën over? Ik hoop steeds op een meisje, en zag in de echo ook steeds beentjes... maar toen ik net weer keek en schrok ik, dacht dat het misschien ook wel eens een opstekende NUB kon zijn voor een jongen! haha ook niet erg, maar wat denken jullie? beentje? of jongen? haha
Een paar weken geleden mijn echo hier laten zien, een paar zeiden jongen, overgrote deel meisje. En we krijgen een dochter!
Proficiat!! Wat leuk! Dat maakt mij ook nieuwsgierig(er), bij mij ook grootste deel zeiden meisje,een paar jongen!.... Ik zit toch ook nog steeds mee te lezen op de nub-forums en te kijken naar mijn echo's.... Het is verslavend!
Ik had 2x jongen 8x meisje, 2 meisjes pendels en 1 jongen, chinese kalender meisje en mijn gevoel zelf zei ook heel sterk meisje
Bij mij zeiden ze bij 1 echo jongen en bij een andere echo zeiden ze meisje! Ik zal ze er nog eens opzetten, haha!
10w4 is veel te vroeg ook. Vanaf 12 weken gaat de nub tussen meisje en jongen pas verschillen van stand.
Kan iemand mij vertellen of hierop een NUB te zien is? Is foto van vriendin die niet op zw pagina zit maar zich wel heeeeeel erg afvraagt of er een NUB te zien is hihihi.
Oeps!! Ik wist dat niet.. Niet goed geleden. Dat zou betekenen dat mijn meisjes-nub bij 11.5 weken niets zegt?