@deesdees: dus je neigt meer naar jongen? ik was al benieuwd of het wel te zien was @mamavanT: jij bent meer overtuigd of ook twijfelgeval? Mijn zegt ook jongen maar goed tis nog even afwachten
He dames ik had mijn echo tijdje geleden al geplaatst maar geen reactie op gehad zouden jullie alsnog willen kijken?
Zien jullie een nub? Echoscopiste wilde geen uitspraken doen. Het zijn nu allemaal jongens zei ze. Ben nu 12,5 weken
Jammer dat er niemand reageerd op de laatste 2 blz met vragen. Had het gehoopt. En mamachantal ik kan bij jouw foto's geen nub zien
@2love: Ik twijfel heel hard, ik dacht eerst een jongen, maar dan een meisje.. kzit in twijfel! Kzal mijn echo hier ook eens zetten..
@sterrr ik denk bij jou een meisje. Ik twijfel bij mij ook, want dat bovenste dingetje staat wel omhoog, maar wat is dat wat eronder zit? En je kan met lineaal op twee manieren meten en dan krijg je twee verschillende antwoorden haha. Plus hij/zij ligt wat krom. Op ingender.com staan heel veel foto's van meisjes die op die van jou, maar ook op die van mij lijken . Is leuk om op te kijken.
@2love: Goed gezien! jij ook trouwens? Ik ga eens op die site kijken want ik weet het echt niet en hoe betrouwbaar is zo een nub eigelijk? want als de gyn zegt dat ze vrij zeker is.. ik durf daar niet zo op voort te gaan maar als anderen dan ookal denken meisje...