Oke bedankt nog even geduld hebben volgende week maandag weten we het foto had ik ook geplaatst op een andere site toen zeiden ze ook meisje volgens mijn waren er twee die jongen zijde. Ben echt heel benieuwd
@rogijuli hoe vaak heb jij het goed? Heb veel op google gezocht en jouw voirspellingen kwamen steeds naar boven haha jij zit al lang op deze site. Zou het super leuk vinden als je gelijk hebt die andere echo's die ik had geplaatst zijn trouwens beide meiden. Hebben vrijdag en gisteren geslachtsbepaling gehad. 1 foutje dus
Hallo, toch nog maar eens de echo erop zetten,(nog meer als 3 weken voor de geslachtsbepaling en mijn geduld geraakt op) de meningen zijn verdeeld... (12+3 weken) willen jullie nog eens kijken?? Thanks!
Ik zit hier al bijna 5 jaar en doe de nubvoorspellingen al ruim 4 jaar. Heb er flink wat goed gehad Maar tis en blijft nooit waterdicht ik adviseer ook pas te gaan shoppen als het bevestigd is op een later termijn
Nu snap ik er helemaal niks meer van.... Een paar weken terug zeiden sommige mensen hier bij dezelfde echo, meisje? En nu zeggen diezelfde mensen, jongen! heeeeel gek!
Das vervelend he. Zo nieuwsgierig haha en dan verschillende antwoorden. Ik weet niet of ik goed kijk hoor, maar dacht dat jouw nub gelijk loopt met de ruggegraat dus dan meisje. Je het op ingender.com ook is vragen. Zekerheid hebben we pas bij de geslachtsbep
Ja ik vind dat de nub ook gelijk loopt,maarja ik ken er niet zoveel van,hoor! Heb de echo al op in gender gezet,maar heb nog geen reacties gehad... nog geduld oefenen tot25 nov! Bah bah!