Vandaag heb ik weer een echo. Met 12+6. Wij gaan rond 20 weken NIET naar het geslacht kijken. Man wil graag en verrassing. Maar nub-turen vind hij prima. Dus tot aan mei volgend jaar wordt dit de enige geslachtsindicatie die ik ga hebben... spannend! Maar gaat de vk mij begrijpen als ik vraag om een nub foto? Of vergt dat nog verdere uitleg? Is nub een algemeen bekende term?
Gezien mijn reden hierboven barst ik uit elkaar van nieuwsgierigheid. 12+6. Wie o wie wil er een blik op werpen?
Ja heb paar keer jongen gehoord met 12 weken en op 14weken zij 1 met twijfel meisje maar helemaal gelukkig met ons prinsje
Hoi meiden, Deze echo is gemaakt met 12 weken. Maar volgens mij is hier geen NUB op te zien he? De beentjes zitten er volgens mij voor. Maar.. jullie zijn de ervaren kijkers haha.
Niet om het één of ander hoor, maar hoe vaak wil jij dezelfde foto blijven plaatsen om antwoord te krijgen? Volgens mij heb ik deze foto nu al zeker 3x in korte tijd voorbij zien komen.
Hoe ver ben je hier, zoals je banner aangeeft 11+2? Als dat zo is ben je helaas nog net iets te vroeg voor de NUB bepaling. Het liefste vanaf de 12 weken.
Sorry hoor was de verkeerde foto heb meerdere echo's die op elkaar lijken bij een was het een gokje bij de andere echo meisje dus dacht zet er een nieuwe op maar hij verspringt telkens dus dat je hem 3 keer tegen komt kan bijna niet hij staat wel ook op een andere site wellicht dat je hem daar tegen bent gekomen deze staat er nu wel 2 keer maar krijg hem niet veranderd naar die nieuwe
Je hoeft geen sorry te zeggen, het viel mij op. Als ik je berichten terug bekijk zie ik dat je hier de echo foto 4x geplaatst hebt in vrij korte tijd. De foto's zijn allemaal van 14-10 zie ik.