Hi iedereen, ik vraag me af of op deze foto al iets te zzien is. Heb er zelf totaal geen verstand van. Alvast bedankt, groetjes tamara
Danay777 een meisje Shiva een jongen Livelife een jongen Babylove een jongen Guusje... ik vind hem niet duidelijk in het nubgebied maar ik ga voor een meisje
Ooh nee dat is 1,5 week te vroeg. Nub is te beoordelen tussen 12-14 weken (bij een jongen soms sl iets eerder) Voor de 12 weken staan ze bijna allemaal nog in meisjesmode
Ok, dank je.. Dan moet ik nog eventjes geduld hebben. Toch maar een pretecho over 3,5 week doen. Bedankt voor het kijken in ieder geval
Dankjewel Rogijuli! De echo foto is niet heeeeel duidelijk maar dacht tijdens de echo wel de nub te zien (dacht ik) en ik dacht ook een jongen
Kan iemand mij eens uitleggen waar ik nu op moet letten? Rogijuli roept bij mij een jongen (weet niet of je het bij de laatste echo ook denkt(? En Dees een meisje. Ben dan wel benieuwd hoe jullie dat nu zien?
@RoGiJuLi zou je willen kijken? jij had t bij mijn dochter ook goed namelijk dus was wel benieuwd wat jij denkt.
Iemand enig idee of ik een meisje of jongen bij me draag?! Echo is van precies 12 weken! Vorige keer was mijn nub ook juist. Kan nu niet wachten om het weer te weten!
Dat zou leuk zijn! Iemand anders nog die iets ziet?! En mij misschien ook kan vertellen waar ik eigenlijk op moet letten?!