Rogi juli zou jij ook eens naar mijn foto willen kijken? Een paar pagina's terug ben benieuwd wat de meerdere reacties zijn Dankje wel
Welke is nu precies de nub? de echoscopist gaf aan dat het op de bovenste foto waar ik het rondje omheen heb gezet de nub is of het geslachtsorgaan. Maar hetgeen op de onderste foto lijkt ook op een nub? Bij de bovenste zou ik jongen zeggen.... bij de onderste weer meisje.
Dankjewel, mijn gevoel zelf zegt ook een jongen... Niet dat ik daarnvan ui kan gaan, mijn gevoel laat me wel eens vaker in de steek, alleen wijzen alle testen op een meisje, behalve de plastest en jou oordeel over de nub nog 1.5 week afwachten
Ik heb straks de geslachtsbepaling, ben eens benieuwd of jullie het juist hadden zooooooooooo spannend!!! Hier nog eens de nub
Dankje deesdees! Ik hoop dat het beebje goed ligt met de beentjes open .. Ik laat weten of je juist was!!
Ik weet niet meer goed welke echo de goeie is, maar denk dat je het hier kan zien dat het een meisje is of ben ik verkeerd? Ze heeft nu wel juist een kruisje er over gezet int groen.. zit in de weg!
Als ik op mijn echo blijf kijken zou ik haast een piemeltje gaan zien maar op de echobeelden zien we echt wel drie streepjes en geen piemeltje! ze heeft wel 4x gekeken om zeker te zijn!
Wie wil er kijken voor een collega van mij? Hij en zijn vrouw zijn nu 12 weken zwanger, en ik kom er niet uit, die ene lijkt duidelijk en die andere lijkt weer anders, ben geen expere du dacht vraag het hier!