Hoi, Kunnen jullie hier de NUB zien? Is voor een vriendin en de echo is met precies 12 weken.. Ik word er niet wijzer van op 1 ene foto denk ik meisje en ander jongen Alvast bedankt !
Zou iemand hier voor mij een gokje kunnen wagen? Image - TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting Image - TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting Image - TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting Image - TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting Image - TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting Image - TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting Bedankt!!
Op twaalfwekenechos is de voorspelling in 75% van de gevallen juist, op dertienwekenechos zelfs in 95% van de gevallen. 100% garantie geeft het je nooit, staar er dus niet blind op.
Ja eigenlijk wel iets te vroeg.. liefst een echo vanaf 12 weken.. ik neig naar een meisjes nub maar pin me er niet op vast.. mss denken deesdees en rogijuli er anders over? dat zijn de experts